Jak přestat chodit pozdě


Nechat na sebe ostatní čekat je nezdvořilé. Druhým lidem, kteří přišli včas, to dává signál, že si jejich času nevážíte. Sebe naprosto zbytečně stresujete a škodíte svému zdraví. Naštěstí existuje několik kroků, které vám můžou pomoct.
hodinky v kabátě
1.       Přehledný diář
Ať už v telefonu, pokud máte dostatečnou důvěru v elektroniku, anebo v klasické papírové podobě, diář by měl být pomocníkem každého z nás, kdo nežije na samotě a musí během dne splnit několik věcí. Zapisujte si přehledně, uspořádaně, pokud máte rádi barvy, také vám to pomůže. Čím jasněji máte schůzky dané na papíře, tím lépe se vám termíny uloží i v hlavě.
2.       Pořiďte si hodinky
Jestli chodíte pozdě, pěkné, kvalitní hodinky vám mohou pomoci, je jich nepřeberné množství https://www.wapway.cz/vyhnete-se-zbytecnym-problemum/. Oproti mobilu mají hodinky velkou výhodu – tím, že je máte stále při sobě, přehled o času získáte daleko častěji a snadněji.
3.       Nenakládejte si toho příliš
Využijte známého tipu, napište si seznam reálně splnitelných úkolů na další den a poté polovinu škrtněte. Tím zhruba získáte reálné množství věcí, které za den můžete stihnout. Škrtáním vyřadíte ze svého života věci, které máte pocit, že byste měli dělat, ale reálně vám nic pozitivního nepřináší, činnosti zbytečné, které děláte jen se ze setrvačnosti. Budete cítit daleko menší tlak ve všech oblastech života, více času vám umožní se naplno věnovat každé činnosti a celkově vám přidá na spokojenosti. Méně znamená více.
4.       Nikdo neumí multitasking
Opravdu nikdo, ani ženy, jak se s oblibou tvrdí. Náš mozek se dokáže plně soustředit jen na jednu činnost určitého typu. Multitasking je vlastně superrychlé přeskakování mezi více činnostmi. Snažte se ho eliminovat, zjistíte, že v důsledku jste rychlejší než dříve.
poledne na budíku
5.       Optimalizujte
Co to znamená? Snažte se zefektivnit běžné rutinní činnosti. Ne tím, že začnete pobíhat po bytě, abyste vše zvládli rychleji. Lépe je zaměřit se na věci, která již léta děláme stejně a zamyslet se, či se nedají dělat lépe, zábavněji, zajímavěji, rychleji, avšak bez zbytečného stresu. Změna bolí, ze začátku to půjde ztěžka, ale časem se vám podaří získat více volného času.

Jak přestat chodit pozdě
Ohodnoťte příspěvek